دیابت با 60٪ عملکرد کلیه چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با 60٪ عملکرد کلیه چگونه آن را درمان

دیابت با 60٪ عملکرد کلیه چگونه آن را درمان؟ با توجه به پژوهش، دیابت تبدیل به یکی از علل اصلی بیماری کلیه است. از دیابت به بیماری مزمن کلیه، بیماران یک پیشرفت مدت طولانی، که همچنین به معنای اگر بیماران برداشتن برخی از اقدامات خوبی برای جلوگیری از توسعه این بیماری، آنها شاید می تواند یک زندگی طولانی تر و سالم مثل مردم عادی زندگی می کنند رنج می برند
چگونه به درمان دیابت با 60٪ عملکرد کلیه؟
بیماران مبتلا به دیابت می تواند چیزی به عنوان زیر برای جلوگیری از صدمه به کلیه
رژیم غذایی کم پروتئین
به طور کلی، بیماران مبتلا به دیابت همیشه نیاز به محدود کردن مصرف کربوهیدرات به جای بسیار مصرف غذا پروتئین است. با این حال مواد غذایی پروتئین بالا مصرف می تواند نفروپاتی دیابتی بدتر برای آن می تواند بار متابولیسم کلیه heaver و تجمع ضایعه پاتولوژیک.
کنترل قند خون
قند خون بالا علت اصلی برای بسیاری از عوارض و ضایعات عروق خونی است، بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به کنترل قند خون پرداخت.
علت، تمام این فقط یک راه برای به تاخیر انداختن بروز این بیماری، و بیمارانی که می خواهند دور از دیابت نیاز به یک درمان علمی است. طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی می تواند به نفع بزرگ برای درمان دیابت با 60٪ عملکرد کلیه انجام دهد. اگر آن دسته از بیماران به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.
شما می دانید، پیشگیری خوبی برای اواخر درمان بهتر است. بیماران مبتلا به دیابت باید همه آنها می توانید انجام دهید برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه را انجام دهد. اما اگر بیماری خود را تا وادار به آسیب کلیوی آنها باید اقدامات مثبت برای درمان آن را.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: